Oyuncu tahta üzerinde bir hamle yaptığında, parçanın tahtada konumlandırıldığı pozisyon olan onMakeMove (index) öğesine bir çağrı yapılır.

Oyuncu tahta üzerinde bir hamle yaptığında, parçanın tahtada konumlandırıldığı pozisyon olan onMakeMove (index) öğesine bir çağrı yapılır. Taktikleri yayınlaMove (index, piece) olarak bilinir, burada index, o parçanın bulunduğu konumdur ve parça, aktarımı yapan katılımcının bir parçasıdır. Aksi takdirde, oyuncunun parçası, parçanın bulunduğu dizindeki karelere eklenir. Oyuncuların hamle yapma sırası ya da diğer oyuncunun sırası olup olmadığını öğrenmelerini sağlamak için Kullanıcı Arabiriminde durmaya değer. Dizi karelerinin durumunu aldıktan sonra, katılımcının dokunduğu metrekarenin boş olup olmadığını kontrol etmek için koşullu bir ifade kullanılır. Her transfer yapıldığında devletin boolean değeri olan Turn, güncellendi. Oyuncu, fuaye kanalına abone olduktan sonra, parçanın durum değeri ‘O’ olarak değiştirilir ve bu fuaye kanalına bir mesaj verilir.

Daha sonra, kanalın doluluk durumunu kontrol etmenin mantığına bakacağız. Kurulu güncelleme mantığı onMakeMove () ile aynıdır. Dijital kamera aralık fikstürü hayati ile aynı ölçüm ve konumdur. Çok daha iyi bir kamera uygulaması, Android Market’ten edinilen SnapPhoto’dur – ek veriler için uygulamalar hakkında bir sonraki makaleme bakın. Bu yöntemler aynı zamanda ios hücresel uygulama büyümenizi daha yüksek işler için optimize edebilir. Cep telefonları çok çeşitli şekil ve boyutlarda gelir ve telefonunuza uygun birini bulmak bazen zor ve pahalı olabilir. Cep telefonları Sony Ericsson C902 en az sekiz mega pixcel kamera ile en az 3264 x 2448 mega piksel çözünürlük sağlayabiliyor. O zamanlar pek çok farklı telefonun 3G şebekesi vardı, bu yüzden Apple’ın telefonunun en son modeli kullandığı konusunu pazarladığı bir yaklaşım yoktu. Bir eşleşme varsa, o zaman bir kazanan var.

Bu yöntem, tahtayı mevcut transferle günceller ve kazanan olup olmadığını kontrol eder. Bu teknikte yapılacak en son şey, kazanan olup olmadığını test etmek için checkForWinner (kareler) olarak adlandırmaktır. Çoğu müşteri, tatlı iPhone hoparlörleri ve iPhone örneklerinin birçoğunun farkındadır, ancak iPhone’a tamamen yeni bir işlevsellik katan çok özel donanımlar vardır. Yazılım programında, birincil ekrandan oluşan bir mesaja ikincil ekranın ekran görüntüsünü ekleme esnekliği gibi bazı hoş dokunuşlar var. Olimpiyat Tüzüğü, her bayrağın, Stadyum ilkesinde göze çarpan bir konumda bulunan Oyunların tamamı boyunca uçması gerektiğini belirtir. Her hevesli mobil uygulama geliştiricisi, müşterileriyle beyninde fayda geliştirme yolculuğuna başlamalı. • Çözüm, her bir bölüm için genel teknoloji gereksinimlerinin geliştirilebileceği konusunda özel olmalıdır (kılavuz süreçlerini ortadan kaldırmak için çeşitler, pozisyon temelli güvenlik, bildirim kontrolleri ve uyumluluk ve denetimleri karşılamak için raporlama yetenekleri gibi). Çantası Velcro tasarımıyla her açıdan ayarlanabilir ve aracınızın koltuk başlığına uygun şekilde monte edilebilir.

Yönetim Kurulu öğesi de Lobi bileşeninin bir parçasıdır. Lobi ve Oyun bileşenlerine dikkat çekmek amacıyla bu iki unsur için ayrıntıya giremeyiz. İkiden daha fazla oyuncunun belirli bir kanala üye olmasını engellemek için PubNub Presence kullanıyoruz. Bu sınırlandırma noktalarının sürücüyü ve bisikleti sağlaması beklenir, bu nedenle daha fazlasını almak için yapımcının sitesine bakmanız gerekir. İPhone’unuzu korumak, yalnızca zamanla daha rahat bir şekilde satın alındı, çünkü zaman geçtikçe yükselmeler hayatınızı biraz daha kolaylaştırmak için ortaya çıkıyor. Köşelerde kaba olduğu anlaşıldı. Son olarak, spor kanalına abone olduktan sonra, isPlaying’in durum değeri true olarak ayarlanır. Daha sonra, durum oyunun yepyeni durumunu yansıtacak şekilde değiştirilir ve karşı oyuncunun hamlesini yapabilmesi için sıra güncellendi. Bu hareketi tekrar yapmak için şimdiki hareketi yapan oyuncuyu durdurmak için, eğer iddia oyuncunun parçasının dönüş değeri ile aynı olup olmadığını kontrol eder. Tüm bunlar gerçek zamanlı olarak devam ediyor, bu yüzden her iki oyuncu da geçerli bir transfer yapılır yapılmaz panolarını değiştirecek.

Oyun kanalı, oyuncuların tahtalarını güncelleyebilecek grevlerini yayınlamak için kullanılır. Boş değilse, kanala gelen tüm mesajları dinleyen bir dinleyici ayarlayabiliriz. Mesaj dinleyicisini, kısaca ulaşacağımız componentDidUpdate () dizininde ayarladık. Oyunun başında, gameOver gerçek olmaya hazır. Dakikalar kullanılmadan önce aramayı bitirenler için, o zaman cep telefonu kartı şirketinize giderken ödediğiniz ücret, sahte ücretlerinizde bakiyeniz kalmasın, bir anda çırpabilecek bir konumdadır. Doğru olarak ayarlanırsa, spor başladı ve bileşen, öğreticinin ikinci bölümünde gözden geçireceğimiz spor öğesine değiştirildi. Daha sonra, render metodolojisinin içindeki spor bileşeni işaretini ayarlayalım. Bunu yapmak, lobi bileşenini spor bölümü ile değiştirecektir. Tüm doluluk oranı 2’den az ise, katılımcı fuaye kanalına başarıyla abone olabilir.

  Paylaşmak İçin Sembollere Tıkla :)